Sunday, June 21, 2009

挣扎·摆脱

这几个星期烦着同一件事。也烦了很多人,问他们的意见。

到最后,决定还是在于我手上,没有人能帮我做这个决定。

挣扎,这是第二次。最讨厌这种感觉,有点透不过气。

收到我姐的两封短讯实在是令我非常地矛盾

“Di, my advice is you should start to work for panasonic next week. You will be black listed if reject at last minute. I believe panasonic is a better company than you have now. So think properly”

昨晚的这封讯息的确对我影响很大,当时下了决心不再去想回家一事了。结果刚刚早上又收到我姐的另一封短讯。。。

“Di, dad ask you to go home. KL is not suitable and I also will miss you. I don’t know what will be the right decision, but dad and mom wish to see you in Penang.”

看完过后,我又想回家。:(

2 comments:

  1. 你反反复复,反反复复的…… 我也跟着反反复复,反反复复的

    ReplyDelete
  2. 你反反复复,反反复复的……我也跟着反反复复,反反复复

    ReplyDelete